-
Beylikdüzü Akvaryum Tuzlu Su Balıkları forumunda Palyaço balığı özellikleri konusunu yanıtladı 8 yıl 9 ay önce
Palyaço balığı doğal ortamında anemonlar ile simbiyotik bir ilişki içinde yaşar. Yani her iki canlının birbirine faydası vardır. Anemonun zehri avcı balıkları palyaço balığından uzak tutarken, yakaladığı avlardan arta kalanları palyaço balığı yer ve anemonu parazitlerden uzat tutmuş olur. Ancak akvaryumda beslendiğinde anemon bulundu…[Devamını oku]
-
scuba yeni bir yazı yazdı 8 yıl 9 ay önce
Bu yazımızda deniz akvaryumu aydınlatması nasıl olur, kullanılan aydınlatma türleri nelerdir ve aydınlatma seçimi nasıl yapılır gibi sorularınıza cevap bulacaksınız. Kendi tecrübelerinizi paylaşmak isterse […]

-
hamsi Tuzlu Su Balıkları forumunda Palyaço balığı özellikleri konusunu başlattı 8 yıl 10 ay önce
Deniz akvaryumu kurmak istiyorum. Özellikle de palyaço balığı yetiştirmek için. Daha önce palyaço balığı besleyenlerin tecrübelerini merak ediyorum. Palyaço balığı özellikleri nelerdir? Akvaryum kurulumu ve balıkların bakımı nasıl olur?
-
scuba yeni bir yazı yazdı 8 yıl 10 ay önce
Bu yazımızda akvaryum aydınlatma türleri nelerdir, akvaryumda hangi çeşit aydınlatma kullanılır ve aydınlatma nasıl olmalı gibi sorularınıza cevap bulacaksınız. Kendi tecrübelerinizi paylaşmak isterseniz yazımı […]

-
KaRaKaRTaL Tatlı Su Akvaryumu Kurulumu forumunda Akvaryum aydınlatma nasıl olmalı konusunu başlattı 8 yıl 10 ay önce
Tetra balıklarımın olduğu bir akvaryumum var. Bitki olmadığı için henüz standart floresan iş görüyor. Akvaryumuma bitki eklemek istiyorum. Hangi bitkileri ve aydınlatmayı seçmeliyim? T5, T8, LED ve metal halide gibi birçok seçenek var. Hangi aydınlatmayı tavsiye edersiniz?
-
minnik yeni bir yazı yazdı 8 yıl 10 ay önce
Bu yazımızda kankuyruk tetra özellikleri nelerdir, bakımı nasıl olur, hangi yemlerle beslenir ve akvaryumu nasıl olmalıdır gibi sorularınıza cevap bulacaksınız. Kendi tecrübelerinizi paylaşmak isterseniz yaz […]

-
scuba yeni bir yazı yazdı 8 yıl 10 ay önce
Bu yazımızda akvaryum çakılı nasıl olur, rengi ve büyüklüğü ne olmalıdır, temizliği nasıl yapılır gibi sorularınıza cevap bulacaksınız. Kendi tecrübelerinizi paylaşmak isterseniz yazımıza yorum yapabilirsiniz. Bu […]

-
minnik yeni bir yazı yazdı 8 yıl 10 ay önce
Bu yazımızda zebra vatoz balığı özellikleri nelerdir, bakımı nasıl olur, ne ile beslenir, üretimi nasıl olur gibi sorularınıza cevap bulacaksınız. Kendi tecrübelerinizi paylaşmak isterseniz yazımıza yorum y […]

-
minnik yeni bir yazı yazdı 8 yıl 10 ay önce
Bu yazımızda siyah moli balığı özellikleri nelerdir, nasıl beslenir, bakımı nasıl yapılır, üretimi nasıl olur, hangi hastalıklara yakalanabilir gibi sorularınıza cevap bulacaksınız. Kendi tecrübelerinizi pa […]

-
Esenyurt Akvaryum Kedi Balıkları Forumu forumunda Pengasus balığı bakımı konusunu yanıtladı 8 yıl 11 ay önce
Pengasus balığı barışçıl ve dayanıklı bir türdür. Ancak kolay ürker. Pulları ve diğer kedi balıklarındaki gibi zırhı olmadığından, kolaylıkla yara alabilir ve enfeksiyon kapabilir. Bu yüzden bakımında dikkatli olunmalıdır.
Tamamen büyüdüğünde 1 metreden daha büyük olur. Bu sebeple oldukça büyük bir akvaryuma ihtiyaç duyar. Genç balıklar için 40…[Devamını oku]
-
balikadam35 Yeni Başlayanlar Forumu forumunda Yem ve artemia hakkında konusunu yanıtladı 8 yıl 11 ay önce
Merhaba ben de konuyu açan arkadaş gibi yeni başladım akvaryum ve balık işleriyle haşır neşir olmaya.
Konuyu görünce de sırf dahil olmak için üye oldum. Bi şekilde aranıza katılmış oldum yani 🙂
Hayırlı olsun şimdiden 🙂Derinlemesine olmasa da yüzeysel yaptığım araştırmalar sonucu benim de karşıma marka olarak Inve çıktı. Firma zaten çok büyük…[Devamını oku]
-
Total War Sazansıgiller Forumu forumunda Frenatus ve Pengasus konusunu başlattı 8 yıl 11 ay önce
Pengasus ve frenatus aynı akvaryumda yaşar mı? Bu iki tür birbiriyle uyumlu mudur? Aynı akvaryuma koyarsam sorun yaşar mıyım?
-
Total War Kedi Balıkları Forumu forumunda Pengasus balığı bakımı konusunu başlattı 8 yıl 11 ay önce
Pengasus balığı bakımı nasıl olur? Bakımında nelere dikkat edilmelidir? Nasıl bir akvaryuma ihtiyaç duyar? Hangi yemlerle beslenmelidir?
-
Esenyurt Akvaryum Beta Balığı Forumu forumunda Beta balığı ne yer konusunu yanıtladı 8 yıl 11 ay önce
Beta balığı ağırlıklı olarak etçil beslenir. Diyetinin protein zengini olması gerekir. Genel amaçlı tropik balık yemi beta balığı için yeterli değildir. Çünkü içinde yeterince protein yoktur ve daha çok bitkisel ağırlıklıdır. Sürekli olarak bu yemle beslenen beta balığında mesane problemi ve kabızlık görülebilir. Aşırı yem vermek de kabızlığa nede…[Devamını oku]
-
neel yeni bir yazı yazdı 8 yıl 11 ay önce
Bu yazımızda beyaz benek hastalığı neden olur, belirtileri nelerdir, nasıl tedavi edilir ve nasıl önlenir gibi sorularınıza cevap bulacaksınız. Kendi tecrübelerinizi paylaşmak isterseniz yazımıza yorum yapabilir […]

-
neel yeni bir yazı yazdı 8 yıl 11 ay önce
Bu yazımızda kadife hastalığı neden olur, belirtileri nelerdir, nasıl tedavi edilir ve nasıl önlenir gibi sorularınıza cevap bulacaksınız. Kendi tecrübelerinizi paylaşmak isterseniz yazımıza yorum yapabilirsiniz. […]

-
fisherman79 Yeni Başlayanlar Forumu forumunda Yem ve artemia hakkında konusunu yanıtladı 8 yıl 11 ay önce
Merhaba Hasan Bey,
Nazik ve bilgilendirici cevabınız için teşekkür ederim,
aklımdaki pekçok soru işareti ortadan kalkmış oldu.iyi günler diliyorum
-
minnik yeni bir yazı yazdı 8 yıl 11 ay önce
Bu yazımızda japon balığı ne kadar yaşar, ne kadar büyür, akvaryumu nasıl olur, nasıl beslenir, cinsiyeti nasıl anlaşılır, hangi cinsleri vardır, üretimi nasıl yapılır gibi sorularınıza cevap bulacaksınız. Kendi […]

-
hüseyin yıldız Yeni Başlayanlar Forumu forumunda Yem ve artemia hakkında konusunu yanıtladı 8 yıl 11 ay önce
Hoşgeldiniz. Hepimizin yanlışları oldu. Soru sormaktan çekinmeyin. Kendim inve kullanmadım ama alabileceğiniz en iyi markalardan biri olduğunu söyleyebilirim. Çünkü yumurtaların çatlama oranı oldukça yüksek. Salt Lake artemiayı da düşünebilirsiniz.
Canlı yemin özellikle yavru gelişimine ve doğurganlığa katkısı olur. Ben daha çok bu amaçla kulla…[Devamını oku]
-
fisherman79 Yeni Başlayanlar Forumu forumunda Yem ve artemia hakkında konusunu başlattı 8 yıl 11 ay önce
Arkadaşlar merhaba,
aranıza yeni katıldım ve bu hobide henüz çok çok acemiyim, yanlış sorularım olursa kusura bakmayın 🙂bir arkadaşım bu hobiyi yapmak istiyorsam mutlaka artemia ve kaliteli yem kullanmam gerektiğinden bahsetti ve INVE denen bir markayı tavsiye verdi. ben araştırdım pek bişey bulamadım. kullananınız, duyanınız var mı? kal…[Devamını oku]
- Daha fazla yükle