-
sansar Tuzlu Su Balıkları forumunda Nemolarımın kulaçları eriyor konusunu başlattı 9 yıl 3 ay önce
merhaba, bir süre önce deniz akvaryumuna başladım. 5 nemo ve 2 mavi damsel aldım. Ancak birkaç gün önce fartettimki nemolarımın kulaçları eriyor. Ne yapmam gerekli?
-
sansar Sazansıgiller Forumu forumunda Nemolarımın kulaçları eriyor konusunu başlattı 9 yıl 3 ay önce
merhaba, bir süre önce deniz akvaryumuna başladım. 5 nemo ve 2 mavi damsel aldım. Ancak birkaç gün önce fartettimki nemolarımın kulaçları eriyor. Ne yapmam gerekli?
-
sansar Sazansıgiller Forumu forumunda Nemolarımın kulaçları eriyor konusunu başlattı 9 yıl 3 ay önce
merhaba, bir süre önce deniz akvaryumuna başladım. 5 nemo ve 2 mavi damsel aldım. Ancak birkaç gün önce fartettimki nemolarımın kulaçları eriyor. Ne yapmam gerekli?
-
sansar Sazansıgiller Forumu forumunda Nemolarımın kulaçları eriyor konusunu başlattı 9 yıl 3 ay önce
merhaba, bir süre önce deniz akvaryumuna başladım. 5 nemo ve 2 mavi damsel aldım. Ancak birkaç gün önce fartettimki nemolarımın kulaçları eriyor. Ne yapmam gerekli?
-
Beylikdüzü Akvaryum Japon Balığı Forumu forumunda Japon balıklarının akvaryum su sıcaklığı ne olmalıdır? konusunu yanıtladı 9 yıl 3 ay önce
Japon balıkları soğuk su balıklarıdır. İdeal su sıcaklığı 15 ile 25 santigrat derece arasıdır. Dikkat etmeniz gereken en önemli husus ani sıcaklık değişimlerinden kaçınmaktır. Sıcaklığın günde en fazla 1-2 derece değişiyor olması gerekir. Aksi halde balık ölümleri gerçekleşebilir.
Diğer sorunuzun cevabına gelirsek haftada bir kez akvaryum s…[Devamını oku]
-
ozgur Japon Balığı Forumu forumunda Japon balıklarının akvaryum su sıcaklığı ne olmalıdır? konusunu yanıtladı 9 yıl 3 ay önce
japon balığınızın suyunu ısıtmanıza gerek yoktur. Zira japon balıkları soğuk su balıklarıdır. Dikkat etmeniz gereken en önemli husus ani sıcaklık değişimlerinden kaçınmanızdır. Ani sıcaklık değişimleri balığınızın ölümüne sebep olabilir. Japon balıkları 15-25 santigrat arasında yaşayabilir. Su sıcaklığının 10 santigratın altına düş…[Devamını oku]
-
Beylikdüzü Akvaryum Japon Balığı Forumu forumunda Japon balıklarımı ne ile besleyebilirim? konusunu yanıtladı 9 yıl 3 ay önce
Pul yem vermek yeterli olacaktır. Tabi bazı pul yemler protein ağırlıklı, bazıları bitkisel ağırlıklıdır. Japon balığı yeminde protein oranı daha az olmalıdır. Yavru japon balıkları için %45, yetişkin japon balıkları için ise %30 oranında protein içeren pul yem edinirseniz sıkıntı yaşamazsınız. Günümüzde türe özel yemleri bulmak mümkündür. [Devamını oku]
-
ozgur Japon Balığı Forumu forumunda Japon balıklarımı ne ile besleyebilirim? konusunu yanıtladı 9 yıl 3 ay önce
Doğada yaşayan japon balıkları kabuklular, böcekler ve bitkilerle beslenir. Yani hem etobur hem de otoburdur. Akvaryumda yaşayan japon balıklarının yaşam döngüsünü devam ettirebilmesi için pul yem yeterlidir. Ancak balıklarınızın daha sağlıklı ve daha hızlı büyümelerini görmek istiyorsanız onlara sebze ve meyve verebilirsiniz.
-
Esenyurt Akvaryum Japon Balığı Forumu forumunda Kavanozmu, akvaryummu konusunu yanıtladı 9 yıl 3 ay önce
Ne kadar japon balığı beslemeye başlayan hemen herkes fanusu tercih etse de, sorunuzun cevabı için kesinlikle akvaryum diyebilirim. Japon balıklarının hastalanmasındaki ana etken su kalitesinin yetersizliğidir. Fanusun küçük olmasından dolayı su çabuk kirlenir ve balığınızın hastalanmasına sebep olur. Her bir yetişkin japon balığının ortalama 40-4…[Devamını oku]
-
ozgur Japon Balığı Forumu forumunda Japon balığı bakımı hakkında bilgi konusunu yanıtladı 9 yıl 3 ay önce
Japon balıklarının gözkapağı yoktur. Bu yüzden dinlenebilmeleri için geceleri ışıkları kapatmalısınız. Balığınızın su yüzeyinde yüzdüğünü görüyorsanız, bunun anlamı sudaki oksijen miktarının azalmakta olduğudur. Yani suyunu değiştirme vakti gelmiştir.
-
ozgur Japon Balığı Forumu forumunda Japon balığı bakımı hakkında bilgi konusunu yanıtladı 9 yıl 3 ay önce
Japon balıklarının gözkapapı yoktur. Bu yüzden dinlenebilmesi için geceleri ışıkları kapatmalısınız. Balığınızın su yüzeyinde yüzdüğünü görüyorsanız, bunun anlamı sudaki oksijen miktarının azalmakta olduğudur. Yani suyunu değiştirme vakti gelmiştir.
-
deniz yıldızı Japon Balığı Forumu forumunda Japon balıklarının akvaryum su sıcaklığı ne olmalıdır? konusunu başlattı 9 yıl 3 ay önce
Merhaba, japon balıklarının akvaryum su sıcaklığı ne olmalıdır? Birde şunu öğrenmek istiyorum; akvaryum suyunu değiştirirken nelere dikkat etmeliyim?
-
deniz yıldızı Japon Balığı Forumu forumunda Japon balıklarımı ne ile besleyebilirim? konusunu başlattı 9 yıl 3 ay önce
Japon balıklarıma sadece pul yem veriyorum. Bu yeterlimidir, yoksa farklı yemlerde kullanmalımıyım?
-
deniz yıldızı Japon Balığı Forumu forumunda Kavanozmu, akvaryummu konusunu başlattı 9 yıl 3 ay önce
Japon balığı almayı düşünüyorum. Sizce kavanozmu, akvaryummu tercih etmeliyim?
-
deniz yıldızı Japon Balığı Forumu forumunda Kavanozmu, akvaryummu konusunu başlattı 9 yıl 3 ay önce
Japon balığı almayı düşünüyorum. Sizde kavanozmu, akvaryummu tercih etmeliyim?
-
deniz yıldızı Japon Balığı Forumu forumunda Japon balığı bakımı hakkında bilgi konusunu başlattı 9 yıl 3 ay önce
Çocuklarım balık istiyorlar, aklıma ilk olarak hepimizin çocukluğunda baktığı japon balığı geldi. Ancak ben küçükken her hafta bir japon balığı alıyordum. Bir hafta içinde ölüyorlardı. Japon balığının bakımı ile alakalı nelere dikkat etmeliyim?
-
ozgur Canlı Doğuranlar Forumu forumunda Yeni doğan plati balığının beslenmesi konusunu yanıtladı 9 yıl 3 ay önce
Plati yavruları yeni doğduğunda diğer birçok türe göre kısmen daha gelişmişir. Pul yemlerle besleyebilirsiniz. Tabi pul yemleri bütün olarak vermeyin. Yiyebileceği kadar ufaltın. Benim size tavsiyem canlı yemlerle besin çeşitliliği sağlananızdır. Zira bu şekilde plati yavruları daha sağlıklı ve hızlı gelişir. Canlı yemlere, muz kurtları, mikro…[Devamını oku]
-
roberto Canlı Doğuranlar Forumu forumunda Yeni doğan plati balığının beslenmesi konusunu başlattı 9 yıl 3 ay önce
Yeni doğan plati balığının beslenmesi ile ilgili dikkat etmem gereken noktalar nelerdir. Yem olarak ne yer, hangi yemi vermemeliyim?
-
ozgur Canlı Doğuranlar Forumu forumunda Plati balığı üretimi konusunu yanıtladı 9 yıl 3 ay önce
Plati balığının üremesini sağlamanın, üremesini engellemekten daha zor olduğunu söyleyebilirim. Demem o ki üremelerini sağlamak için ekstra bir çaba harcamınza gerek yoktur. Dişi oranını daha fazla tutmaya dikkat edin. Benim tercihim 1 erkek için 2 dişidir.
Platiler kendi yavrularını yer bu yüzden yavrularla yetişkinleri ayırmalısınız. Bunu ayr…[Devamını oku]
-
ozgur Canlı Doğuranlar Forumu forumunda Plati ile uyumlu balıklar konusunu yanıtladı 9 yıl 3 ay önce
Plati ile uyumlu balıkları şöyle sıralayabilirim; Melek, beta, çöpçüler, daniolar, discus, gurami, lepistes,loachar, vatozlar, gökkuşağı balıkları, rasbora, kılıçkuyruk, tetralar.
- Daha fazla yükle