-
Avcılar Akvaryum Beta Balığı Forumu forumunda Beta yavruları nasıl beslenir konusunu yanıtladı 6 yıl 1 ay önce
Yavru beta balıkları günde 3-4 defa ve çok küçük besinlerle beslenir. Doğumdan 3-4 gün sonra keseleri tükenmiş ve suda serbestçe yüzmeye başlamış olurlar. Onlara infusoria, muz kurdu ve mikro kurtçuk gibi çok ufak yemler vermelisiniz. Bundan yaklaşık dört gün sonra daha büyük yemleri yemeye başlayabilir. Artık yumurtadan yeni çıkmış yavru artemia…[Devamını oku]
-
Esenyurt Akvaryum Beta Balığı Forumu forumunda Beta balığı ekmek yer mi konusunu yanıtladı 6 yıl 1 ay önce
Beta balığı etçil bir canlıdır ve protein zengini diyete ihtiyaç duyar. Ekmek midesinde şişerek kabız olmasına ya da ölmesine neden olabilir. Balığınızı en iyisi beta balığı yemi ile beslemenizdir. Yine de ek besin vermek istiyorsanız artemia, su pu piresi ya da kan kurdunu tercih edin. Bu yemleri canlı ya da donmuş olarak herhangi bir petshopta…[Devamını oku]
-
Avcılar Akvaryum Beta Balığı Forumu forumunda Beta akvaryumu nasıl olmalı konusunu yanıtladı 6 yıl 1 ay önce
Beta balıkları diğer akvaryum balıklarının aksine hava pompası olmadan da hayatta kalabilir. Çünkü sahip oldukları labirent organı sayesinde atmosferden de nefes alabilirler. Büyük bir akvaryumda havalandırma tertibatı kurmanın sakıncası değil, faydası olacaktır. Ancak 10 litrelik nano akvaryumda bunu sağlamanız pek efektif olmayacaktır.
Akvary…[Devamını oku]
-
tolga2070 Beta Balığı Forumu forumunda Beta akvaryumu nasıl olmalı konusunu yanıtladı 6 yıl 1 ay önce
Beta balığı için havalandırmaya ihtiyaç var mı? 10 litrelik akvaryumda havalandırma kurmam gerekir mi? Ayrıca akvaryumda filtre bulundurmalı mıyım?
-
Avcılar Akvaryum Beta Balığı Forumu forumunda Beta balığı hangi balıklarla yaşar konusunu yanıtladı 6 yıl 1 ay önce
Panda loach, cüce loach (Ambastaia Sidthimunki) ve kuhli loach balıklarını beta balığı akvaryumunda besleyebilirsiniz. Aslında bunlar arasındaki en iyi tercih sizin de beslemeyi düşündüğünüz kuhli balığıdır. Çoğu zaman akvaryumun tabanında vakit geçiren barışçıl kuhli balığı, yüzgeçleri olmadığı için betanın ısırıklarına maruz kalmayacaktır.
-
tolga2070 Beta Balığı Forumu forumunda Beta balığı hangi balıklarla yaşar konusunu yanıtladı 6 yıl 1 ay önce
Beta balığı ile hangi loach balığını besleyebilirim? Örnek verir misiniz? Kuhli balığını beta akvaryumunda besleyebilir miyim?
-
Avcılar Akvaryum Koi Balığı Forumu forumunda Koi balığı ile yaşayan balıklar konusunu yanıtladı 6 yıl 1 ay önce
Japon balıklarını bazı özel türleri de dahil olmak üzere koi balığı havuzunda besleyebilirsiniz. Özel türlerden comet ve shubunkin balıkları haricindekiler süs havuzunda beslenmeye pek uygun değildir. Bu iki tür süs havuzunda beslenebilecek kadar dayanıklıdır. Biraz daha dayanıksız olsalar da teleskop balıklarını da düşünebilirsiniz. Japon b…[Devamını oku]
-
Avcılar Akvaryum Beta Balığı Forumu forumunda Beta balıkları uyur mu konusunu yanıtladı 6 yıl 1 ay önce
Beta balıkları diğer tüm akvaryum balıkları gibi uyur. Genellikle uykusunu akvaryumun dibinde hareketsiz kaldığında ya da su yüzeyine yakın bir yerde yüzdüğünde alır. Bu esnada çevresinde olup bitenlere ya geç tepki verir ya da kayıtsız kalır. Solungaçlarına bakacak olursanız, uyku esnasında çok yavaş nefes aldığını fark edeceksiniz.
-
ademcehayat Koi Balığı Forumu forumunda Koi balığı kaç derecede yaşar konusunu başlattı 6 yıl 1 ay önce
Koi balığı kaç derecede yaşar? Koi balıkları kışın hayatta kalır mı? Süs havuzundaki koi balıkları için kışın ne yapmalıyım?
-
ademcehayat Koi Balığı Forumu forumunda Koi balığı ile yaşayan balıklar konusunu başlattı 6 yıl 1 ay önce
Koi balığı ile yaşayan balıklar nelerdir? Koi havuzunda farklı türleri beslemek istiyorum. Japon balığı var aklımda. Koi balığı japonla yaşar mı?
-
Avcılar Akvaryum Koi Balığı Forumu forumunda Koi balığı özellikleri konusunu yanıtladı 6 yıl 1 ay önce
Havuz suyu durgunlaşır ve derin kısımlarında hava kalmazsa koi balıkları suyun yüzeyine çıkar ve hava almaya çalışır. Havasız kalmanın verdiği stresle sudan sıçrayıp havuzun dışına düşebilirler. Bunun olmaması için yapay bir şelaleyle ya da hava pompası ile havuz suyu havalandırılabilir.
-
ademcehayat Koi Balığı Forumu forumunda Koi balığı özellikleri konusunu yanıtladı 6 yıl 1 ay önce
Koi balığı havuzdan neden zıplar? Koi balıklarım havuzdan dışarı zıplıyor ve ölüyor. Koi balıkları sudan neden dışarı zıplar?
-
Avcılar Akvaryum Koi Balığı Forumu forumunda Koi balığı cinsiyet ayrımı konusunu yanıtladı 6 yıl 1 ay önce
Erkek koi balıklarının yüzgeçleri daha küçük ve sivri uçludur. Ayrıca yüzgeçler opak ve renkli olur. Dişi koi balıklarında ise yüzgeçler daha büyük ve ovaldir. Kısmen ya da tamamen yarı saydam olabilecekleri gibi tamamen saydam da olabilirler.
-
Avcılar Akvaryum Koi Balığı Forumu forumunda Koi balığı kaç yıl yaşar konusunu yanıtladı 6 yıl 1 ay önce
Koi balıkları 25 santimetre boya ulaştığında üç yaşında olduklarını düşünebiliriz. Bu yaşa geldiklerinde üremeye hazır olurlar. Bu boydan küçük balıkların birçoğu hala yavruluk evresindedir. 10 santimetre koi balığı yaklaşık bir yaşında olur. Tabi balıklara ne kadar iyi bakım gösterildiği de düşünülmelidir. İyi bakılan balıklar daha çabuk büyür.
-
ademcehayat Koi Balığı Forumu forumunda Koi balığı kaç yıl yaşar konusunu yanıtladı 6 yıl 1 ay önce
Koi balığının yaşı nasıl belirlenir? Yetişkin olup olmadıkları nasıl anlaşılır? Koi balığının üremesi için hangi boyda olması gerekir? 10 santimetrelik koi balığı kaç yaşındadır?
-
Avcılar Akvaryum Koi Balığı Forumu forumunda Koi balığı ne yer konusunu yanıtladı 6 yıl 1 ay önce
Balıklarınızı aşırı beslediğinizde hasta olurlar. Hastalıklar da balık ölümlerini beraberinde getirir. Aşırı yem verildiğinde çok miktarda dışkı üreten balıklar, bu dışkı yüzünden su kirlendiği için hastalanır. Fazla yem verdiğinizi bu belirtilerden anlayabilirsiniz. Ancak bunun olmaması için en iyisi balıklarınıza günde bir defa ve…[Devamını oku]
-
ademcehayat Koi Balığı Forumu forumunda Koi balığı ne yer konusunu yanıtladı 6 yıl 1 ay önce
Koi balığı aşırı beslenmekten ölür mü? Balıklarıma fazla yem vermemek için ne yapabilirim? Fazla yem verdiğimi nasıl anlayabilirim?
-
Avcılar Akvaryum Koi Balığı Forumu forumunda Koi balığı nasıl beslenir konusunu yanıtladı 6 yıl 1 ay önce
Koi balıklarının metabolizması kışın yavaşlasa da yazın hızlıdır. Yani besin ihtiyaçları sıcak havada daha fazla olur. Havuzda yosun ve böcek bulabileceklerini düşünürsek birkaç hafta yem verilmeden hayatta kalabilirler. Ancak kalabalık ve küçük bir havuzda bu süre çok daha kısa olabilir.
-
ademcehayat Koi Balığı Forumu forumunda Koi balığı nasıl beslenir konusunu yanıtladı 6 yıl 1 ay önce
Koi balığı yem yemeden ne kadar yaşar? Yazın koi balıkları yem yemeden ne kadar süre hayatta kalabilir? Havuzda yiyecek bir şey bulabilirler mi?
-
Tayyar Ahmet Beta Balığı Forumu forumunda Beta balıkları uyur mu konusunu başlattı 6 yıl 1 ay önce
Beta balıkları uyur mu ? Beta balığı besliyorum ve uyuduğunu hiç görmedim. Balıklar nasıl uyur? Beta balığı uyur mu?
- Daha fazla yükle